Torsdag

Speciell dag.. Vänta först och främst måste jag bara säga att min 9gag-post som jag gjorde för typ ett år sen efter att jag hade kollat på Top Gear-avsnittet då de är i Botswana, dök idag upp på James May's facebook (jag följer såklart alla Top Gear-snubbar høhøhø). Sen såg jag att Jeremy Clarkson hade delat den också, det känns typ coolt på något sätt att de delar en bild som jag har gjort med mina händer och mitt photoshop <3
 
Jag hade svenska, religion och tyska idag, sedan tänkte jag att jag kunde åka hem och jobba med engelskan hemma eftersom jag koncentrerar mig bättre då. Jag gör så ibland helt enkelt.. Såg då ett mail från min lärare som varnar att CSN har förtydligat sina regler nu och att de från och med april inte kommer att acceptera mer än 4 timmars frånvaro i månaden och kan kräva pengar tillbaka från alla månader man har högre frånvaro än så. Så nu är man väl bokstavligen en slav under skolan.. Tur att studenten är nära.
 
Jag tog några bitar rulltårta och kakor från igår till fika, och fick asdåligt samvete och satt och läste artiklar på internet om socker. Alla säger samma sak: rynkig hud, allmännt för tidigt åldrande, dåligt immunförsvar, förstörd insulinproduktion, beroende, rosacea, kärlsjukdomar, tandköttproblem och tandproblem, benskörhet, näringsbrist osv osv. Och jag har flera av dessa problem, bland annat har mitt tandkött blivit helt inflammerat och dragits tillbaka. Så jag blev typ deprimerad och och somnade. Sen väckte mamma mig och undrade om jag ville ha kycklingkorv, jag blev helt chockad och trodde att jag var sen till skolan, jag visste verkligen inte vilken tid på dygnet det var och fattade inte varför jag låg i soffan. Jag frågade i sömndrucken panik vilken dag det är, mamma kollade bara konstigt på mig, sen såg jag på mobilen att det var eftermiddag så då var det lugnt igen. Nu är jag mätt och go, sitter och gör gymnasiearbetet samtidigt som jag lyssnar på Lejonkungen, Avatar och Star Wars soundtrack :,)

http://ipix.lt/di/0EHV/reverse-1311246606_top_gear__jeremy_clarkson_thumbup.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback