Ett steg närmare

Vet ni hur rädd jag har varit för att inte klara halkbanan? Haha, när jag satte mig i min bil och skulle köra iväg var jag så nervös så jag skakade och glömde att he loss handbromsen innan jag startade iväg osv, men det lättade snart och jag hade riktigt kul :D Kändes också så sjukt bra när de sa att alla hade klarat sig och redan var rapporterade till trafikverket. Om dryga två veckor blir det riskettan och sedan själva körprovet! Jag vill så gärna kunna köra bil på missionen! Ta körkort och sen köra på vänster sida det första man gör, yolo så att säga..
 
Nu har jag precis fem veckor kvar i Sverige! Känns galet. Sen är jag "sister Norin" i ett och ett halvt år. Låter som en nunna, som Minna brukar säga haha. Wow.
Frågan är bara vad jag ska göra när jag kommit hem i april 2016? Känner att jag vill plugga utomlands. Frågan är bara: England, Norge, Italien eller Hawaii? ;) Får väl se vart livet tar mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback