Bölesholmarna

Vilken perfekt dag på alla sätt!
 
Jag blev erbjuden ett jobb som jag sökt och tackade ja, känns otroligt bra och kul! Särskilt som de flesta får sitt första jobb genom kontakter som familj och vänner, jag är stolt över att ha tagit mig in någonstans med endast mitt charmiga leende som hjälp ;) #independentwoman
 
Sedan grillade vi till middag vid älven, familjen plus farbror och kusin från Stockholm. Så satt vi där i solnedgången och diskuterade norska fängelser, Sverigedemokraterna, pengar och hur man skulle göra om man startade ett eget parti. Mamma drog slutsatsen: vi är så konservativa i den här familjen så vi borde lika gärna flytta till Schweiz, för våra åsikter kommer aldrig bli accepterade i Sverige. AMEN! Hahaha. Ah Schweiz, en vacker dag kommer vi förenas.
 
På kvällen hade jag äran att övningsköra Louis Herrey till Scandic ;) Han ville till hotellet på Teg men jag körde bara fel och missade avfarten flera gånger så det fick bli det andra Scandic i centrum istället xD
Också är Elisabeth här och sover på mitt golv, så trevligt! #gulligull
 
Sist men inte minst: slogs av "värmechock" då jag gick ut imorse. Lär ha varit 17° idag! Äntligen!
 
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Såg mysigt ut!

2014-05-20 @ 17:15:06
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback