I England

Okej så jag använder Travelodge's 30 minuter gratis wifi, woho! Vi har alltså varit i England i nästan en vecka nu och det har varit awesome! Om det är möjligt så älskar jag England ännu mer nu än jag gjorde innan. Vi har hängt med några vänner till min mamma som är hur gulliga som helst, vi har sett nationalparker och gått vilse i städer som ser ut att vara plockade ur en saga. Det enda negativa är att vädret suger och allt vatten smakar jätteäckligt. Men mjölken är jättegod, så jag dricker typ det istället! Jag ska lägga ut bilder, min kamera pajade men jag fick tag på en annan tillfälligt så jag har såklart fotat ändå :D Än så länge, här är en bild från flighten hit. Jag älskar den <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback