6 juni

Häromdagen satt jag med datorn i TV-soffan som vanligt, medan mamma satt klistrad framför nåt program om UFO:n. I reklampausen råkade jag se.. att hon kollade på NATIONAL GEOGRAPHIC CHANNEL!! Vår hyresvärd har tydligen bestämt sig för att ha med NGC nu, omg, vi har inte haft det sen vi bodde på Röbäck! Jag kunde sitta hela dagarna och bara kolla på TV, och det var så underbart, och jag älskar National Geographic så mycket, jag vet inte ens varför! Det, Discovery och Animal Planet. I'm such a nerd. I love it.
 
Fett vad facebook varit smockat med studentbilder den senaste veckan! Alla i södra Sverige verkar ha tagit studenten nu, är vi i Umeå sist eller!? 4 dagar kvar. Jag märkte knappt att skolarbetena tog slut, helt plötsligt satt jag bara där, tänkte så det knakade och insåg att jag inte hade något mer att göra. That feeling. Tömde skåpet igår och lämnade in alla böcker, wow. Nu ska jag ägna sommaren åt att (förutom att jobba deltid) kolla på Suits, Top Gear, National Geographic Channel (!!) och olika inrednings/husprogram. It's gonna be awesome!!
Måste också plugga till körkortet och ta det i sommar, yey.
 
Idag har jag haft en lugn dag, chillade hela förmiddagen och spenderade en eftermiddag vid älven med hela familjen.
 
Umeå!
 
Grattis Sverige på nationaldagen, sommaren kom i lagom tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback