Update

Hela förra veckan var jag i Finland!! Jag inser att jag inte har varit så bra på internet men de som följer min instagram har i alla fall kunnat se det ;D Min kyrka i Norden har varje år ett evenemang för alla mellan 18 och 30 som turas om att hållas i olika nordiska länder men där alla från hela världen är välkomna. Så det var 600 pers från 14 länder där, och det ägde!! Vi var omkring 10 pers från Umeå som reste tillsammans, och vi tog vasafärjan och sov en natt på en evangelisk högskola på vägen både dit och tillbaka. Det ææææææægde!!
Basically är det en massa awesoma människor där, och alltid ett antal creepy människor också, och den enda riktiga anledningen att man kommer är att det finns brittiska pojkar (jk)
 
Jag, Louise och Rose
 
Jag åt också på Hesburger, det är typ finska McDonald's fast mycket långsammare och sämre haha! Fast lite godare tyckte jag. Det är restaurangen som jag och Rebecka blev introducerade till av Kim i Tyskland. Å, det ägde <3 Resa med kompisar äger.
På färjan hem blev någon sjuk och en helikopter fick komma och hämta honom. Thomas tog foton som hamnade i tidningen. Not bad.
När jag kom hem hade jag en dag på mig att tvätta och packa, sen åkte vi till England, mitt favoritland! :D Jag skriver mer om det i nästa inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback