En vecka senare

 
Det är nu nästan en vecka sedan jag gick ut gymnasiet, och den första biten av sommarlovet har varit perfekt, hade inte kunnat fråga om mer. Eller jo, det skulle väl vara om det kunde vara mer än 10° utomhus i så fall hahaha xD
Studenten har jag redan berättat om, den var awesome (fast vissa #pappa tyckte att det var "tragiskt" att jag ägnade min studentkväll åt att krama får hahahaha!). Och jag är seriöst förvånad över hur perfekta presenter jag fick! Det var roligare än julafton haha! Fick bland annat smycken, smink och parfym och sånt vet man ju inte till 100% om det faller någon i smaken men jag älskade verkligen allt jag fick, jag fick till och med ett läppstift som passar på mig, har typ aldrig hittat det förut xD Fick också en jättefin pajform, doftljus och pengar!
 
Dagen efter var jag förstås hur trött som helst, men på eftermiddagen följde jag och Louise med äldsterna och hälsade på en äldre kvinna här på Grubbe, hon var väldigt fin och intressant. Sen åkte vi alla och åt buffé på kinarestaurang, det var kaos men väldigt trevligt.
På torsdagen skypeade jag med Rebbe som fortfarande har lite kvar på utbytesåret i Tyskland, sen tränade jag på Iksu Spa och tog en långdusch där.
På fredagen tog Lovisa körkortet och ville hitta på något, så vi tog bilen till Ica Kvantum och köpte glass som vi åt nere vid älven, sen tänkte vi antingen åka till Vännäs och hälsa på Victoria (och vår vän Larisa från USA som var här för några år sedan, som var på besök där) eller till Kassjön och chilla ifall vi inte var välkomna där ;p Men det var vi! Och vi kom väldigt lägligt, lagom till jordgubbstårta och Iron Man 3 på hemmabion! Alltså det roliga är att när Rebbe tog körkortet åkte vi till Kvantum och åt glass, och till Kassjö xD När jag tar körkortet ska det bli samma hahaha!
På lördagen shoppade jag och Louise i typ 3-4 timmar och gjorde en massa fynd på midsommarrean. Sen åt vi middag och gick en kvällspromenad, upptäckte nån jättekonstig barackrestaurang som de smällt upp vid älven, nice!
Igår åkte vi hem till Victoria igen och hälsade på Larisa, fast den här gången var vi många fler, och det blev en massa god mat och efterrätt.
 
Idag har jag jobbat. Det som spontant är det roligaste med mitt jobb (på McDonald's) är alla människor man träffar, en massa intressanta personer och gulliga småbarn. Mina arbetskamrater är också trevliga. Imorgon ska jag lära mig att göra pommes frites ;) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara - Träning och hälsa

Sv: Va kul :D Tack! Nu följer jag dig med :)

2014-06-17 @ 01:08:57
URL: http://nolongerironic.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback