14 juli

Idag har det hänt saker hela dagen. På morgonen efter frukost gick jag och Elisabeth (min adopterade unge från Boden som sover över här i några dagar) och sprang, men det började regna så vi sprang hem igen. När vi kom in började det ösregna och bli halvt översvämning ute, det åskade även rejält. Men det blev snabbt bättre faktiskt. Vi gick till Åsa och bakade en schwarzwaldtårta av något slag medan vi lyssnade på nordafrikansk folkmusik, sen gick vi till army shopen i stan och fyndade kläder. Efter det åkte vi till Ersboda och handlade, sen hade vi typ grillparty med Helena, hennes vän Olle och Louise. Det var riktigt nice!
Grejen är att en familj som bor i närheten har varit bortresta några veckor och då har Helena och Lovisa bott där som kattvakter, men imorgon kommer de hem så då är kalaset slut hehe. Det har varit jättemysigt under den här tiden i alla fall för de har ett stort och mysigt hus och en fet trädgård och bor samtidigt jättenära oss och jättenära stan, så jag har typ hängt där och solat och badat i poolen med Lovisa, Åsa och Helena och det har varit bäst.
Imorgon jobbar jag hela dagen, woho
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback