7 juni

Imorse tog jag en rejäl sovmorgon (japp, 9.30 är jättesent för mig!) och åkte sedan till Iksu Spa och körde ett härligt styrketräningspass, första gången på typ två månader! I'm free, inget mer skolarbete så nu har jag inga ursäkter att inte träna ;) Det bränner härligt i musklerna nu, så underbaaaart. Det är dags att bygga upp mig igen, efter veckor (snarare månader) av ångestattacker, sömnlöshet och avsaknad av aptit, nu är typ allt det där över och jag ska ta igen all mat, sömn och träning jag har missat :) Och jag har bestämt att studenten ska bli bra och kul och att den här sommaren ska bli bäst.
 
 
På väg hem från gymmet ringde Lovisa och sa att jag skulle komma till älven och ha picknick med henne, Helena och Christina. Så jag slängde i mig det sista av sushin som jag och Minna gjorde i veckan och cyklade dit. Det var soligt och ganska varmt men tyvärr blåsigt. Vi satt på ett ställe skyddat av träd så det var nice, och åt bananbröd, honungsmelon och ballerinakex.
Plötsligt kom en bil och någon vinkade, först såg jag inte vem det var, men det visade sig vara Åsa och Fredrik! De ba: "vilket sammanträffande!" och satte sin filt bredvid vår, haha stalkers!! ;D Sen satt vi där i typ 3 timmar och chillade, så skönt.
Sen cyklade jag hem, gjorde vit choklad-pannacotta och kollade på Suits. Yey!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback