Good Life

Jag ska lägga upp fler bilder från England snart. Jag kände mig så hemma där, kanske blir mitt hem i framtiden? Jag älskar det så mycket, mitt lilla fantastiska drömland.
 
Idag jobbade jag ett kort pass. Jag älskar mitt jobb. Haha, i helgen jobbade jag natt så mitt dygn blev typ felvänt och sen sov jag 12 timmar i sträck. Men det är ganska chill att jobba natt, McDonald's gäster är av "någon anledning" väldigt glada och trevliga på helgnätterna. Haha, jag tycker att fulla människor är så fascinerande. Och när jag och en arbetskamrat stod i kassan med några p12:or som snackade med oss om musik och tyckte det var hur coolt som helst att vi säljer lättöl så slog det mig bara: det är säkert såhär det kommer att vara i himlen, alla är glada och trevliga utan anledning och har inga sociala hämningar. Eller nåt. Fast utan alkohol, den behövs inte.
 
Jag tänkte bara skriva nåt för jag har inte gjort det på länge. Och lägga ut en låt. Vad ska jag säga.. Jag har insett att det börjar bli höst, och jag är supertaggad för hösten är min favoritårstid. Mörker, mys, rutiner och alltid en känsla av nystart (trots att det är den första hösten på 12 år som jag inte börjar skolan). Det är alltid på hösten det händer saker people!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback