Skola igen

Hola. Jag tänkte såhär att jag skulle sluta småäta choklad och grejer och försöka med en sockerfri månad, och hur började den då? Farah lockade mig till Iksu för morgonplugg (egentligen börjar vi båda först efter lunch på måndagar) och när jag kom dit hade hon köpt en massa.. "bränsle", haha! Men jag är glad för att jag fick en massa biologiplugg gjort i alla fall! Sedan efter skolan kommer mamma hem med en massa bullar och semlor från bagaren, ännu bätte.. Också har vi en massa Åsens lantmjölk, there is no way out of this..
Om vi säger såhär, jag ska sluta gå och gräva efter choklad så fort jag blir sugen, men när jag blir bjuden på nåt kan jag väl inte tacka nej heller!?
 
Farahs dokumentering av dagen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback