Tisdag

Detta skulle bli min förkylningsfria vinter men det höll tills nu.. Har mått illa också de senaste dagarna, undrar vad det kan bero på. Min näsborre gör ont! :(
Gymmade idag, ska göra det igen imorgon. Känner mig som en snigel. Som Jabba de Hut ungefär. På tal om det hade Lovisa en jättestor telefon med bra kamera, som fascinerade mig till den grad att jag gjorde en hel serie med snapchat-rapes. Här är några av dem
På den första bilden ska det stå "Help me Luke" men texten försvann. Förlåt Helena för att du blev Jabba, men du satt i mitten.. Fredrik är Luke, och han håller sitt lasersvärd som en gigantisk mascara. The force is not strong with him yet. Snap wars. Jag är en nörd.
(ja, sånt här gör jag på institutet)
Sleepy time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback