Team

Älskar denna

 

Det är den 25 januari, vilket betyder att det är exakt en månad sedan juldagen, och bara drygt tre veckor sedan nyårsafton!? Är det bara jag som inte får det att gå ihop, jullovet var ju för evigheter sedan..
 
Jag har haltat omkring och sett efterbliven ut idag eftersom jag och Farah körde bodypump igår efter veckor (iaf för mig) med lathet och fjantträning. Jag lastade på lite mer vikter än vanligt och tyckte att det är dags att det faktiskt händer nånting, och det gjorde det.. Musklerna orkar liksom inte ens stödja upp knälederna, så det är verkligen jättekonstigt när jag går. Musklerna håller inte emot så att knäleden inte översträcks eller böjs, så ibland känns det som att knät ska böjas åt fel håll och ibland kan benen tvärtom bara vika sig så att jag vinglar till. Mina lårmuskler har bara lagt av helt enkelt och ger en påminnelse om hur viktiga de är för att man ska kunna röra sig..
Men om det inte är så det är, så har man inte tränat tillräckligt hårt ;)
 
Idag åkte jag och mamma till Ersboda för att låta klippa vårt hår hos en frisör som vi känner. Hon kommer från Indien och kan inte jättebra svenska så jag fick förklara på engelska hur jag vill ha, det är alltid lite svårt men det blev bra! Sen hälsade jag på min farmor i ett par timmar, och sen kollade jag och mamma på Downton Abbey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback