New in

Alltså, när vi såg tredje deltävlingen förra lördagen, och Oscar Zia hade med nåt "shalala" i sin låt.
Mamma: jag tycker han kunde ha skippat det där, det låter bara fult.
Jag: ja, men det påminner om något. Den där.. Jimmy?
Mamma: ja, nåt med Jimmy..
Jag: ja exakt, Jimmy.. Jansson! "Vi är ung-ung-unga shalala" (hahah, minns ni den!?)
Mamma: va? nej jag tänkte på den här:"Jimmie Åkesson, shaalalalala"!
 
Haha min mamma är alltid speciell.. Och nu ser vi sista deltävlingen och antingen har nästan varenda person sjungit falskt och dåligt hittills, eller så har mitt mest nazistiska musiköra vaknat till liv. Nej det är fruktansvärt det här med melodifestivalen. Hoppades även på något mer smakfullt den här gången än tafs-skämt men när jag såg att Alcazar OCH Linda Bengtzing skulle vara med ikväll förstod jag att även denna kväll skulle bli lika billig. Och jag blir bara mer och mer förvirrad över vart de hittade Nour egentligen. Hon är omogen och inte ett dugg rolig.
 
Hursomhelst, jag brukar inte göra sånahär inlägg för jag tänker typ vem bryr sig om mina kläder men med tanke på att jag tycker det är askul att själv läsa såna inlägg av andra så kom jag på att det kanske finns andra som tycker det. Så här är några grejer jag köpt under den senaste månaden
 
Sjal från Indiska, fett len och skön och om man vecklar ut den är den jättestor
Också från Indiska, Minnas kommentar var "Är du dum i huvudet, 300 spänn för den där?! Och den är till och med genomskinlig!"
Armband och örhängen som faktiskt matchade varandra lite grann
Vem sa att jag inte är ekonomisk? 30 spänn för denna myshalsduk (ordinarie pris 250!), också på Indiska
Jacka från H&M <3 Med päls på insidan, så skön!
 

Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Snygga saker :D

2014-02-22 @ 21:42:46
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback