Grekiska biffar

 
Igår stannade jag hemma eftersom jag var sjuk och pappa sa åt mig att jag fick göra middag då. Så jag tinade den sista köttfärsen vi har och blandade den med ägg, stekt lök, gröna oliver, fetaost och kryddor. Vet inte exakt vilka kryddor jag tog, det blev lite russian roulette där hahaha, men de blev fett goda! Jag tar mig friheten att kalla dem grekiska eftersom jag hade feta och oliver i och serverade med tomatsås.
 
Nu är det en ny vecka och sista veckan innan sportlovet va? :D Förra veckan var chill eftersom vi höll på att se film på både engelskan och psykologin, och dessutom var lediga en dag, också tror jag det var i tisdags vi såg the Simpsons på svenskan, och så hockey på religionen, så det blev typ bara en massa film haha!
Filmen vi såg på engelskan var Oh Brother, Where Art Thou? Den var helt underbar, och George Clooney är/var galet snygg! Man fick se mycket av denna min under filmen:
 
http://andymatic.com/wp-content/uploads/2014/01/clooney1.jpg
wut

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den såg väl du och jag hemma hos dig en gång?

2014-02-24 @ 13:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback