30° i solen

Såhär har min skolvecka sett ut: måndag - tyskaprov och historiaprov, tisdag - engelskaprov, onsdag - kemiprov, torsdag - tyskaprov - fredag/idag - engelskaprov.
Det är rekord! 6 prov på en skolvecka. Idag åt jag, Rebecka, Farah och Fredrik på fantastisk grill, minervaelevernas favoritalternativ då skolmaten är äcklig. Vilket den aldrig är. Vi har världens goaste skolmat, och just därför har vi haft svårt att hitta en dag då vi skulle äta på fantastisk istället, men kom fram till att dagens currykorv var nog den minst goda maträtten på veckans matsedel.
Har haft min vanligt jacka på mig idag, kände att det började bli lite varmt och såg på termometern att det var 30° i solen. På söndag visade prognosen tidigare att det skulle vara molnigt, nu har den ändrat så att det ska vara moln och sol. Yeah! :D Älskar det här.
 
 
Bussen imorse hade norska flaggor på sig. Grattis till vårt grannland som har nationaldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback