Veckan

 
Här är jag när jag matar änder. :)
 
Det är en av de många saker jag gjort sedan sista uppdateringen haha, när jag och Louise stod vid en sjö hoppade en massa fågelungar ut ur buskarna och jag började mata dem med kebab-baguett som jag inte orkade mer av. De var inte så gulliga, efter ett tag började de hoppa upp och ta tuggor direkt från mackan och sen började en nafsa på min sko och då blev jag less på dem och drog.
 
Hursomhelst, jag var på festinord som är ganska stort och internationellt, vi har gått omkring i slottsruiner, dansat, lyssnat på awesoma personer, ätit gomat, sett det charmiga Alingsås, sett Man of Steel på bio, shoppat, ätit på restaurang, snackat med härliga britter och amerikaner, åkt ånglokståg, det kändes helt okej :) Men jag saknade att ha "riktiga" kompisar där, första gången jag åker sådär ensam på nåt sånt.. Men det är bra att gå utanför sin bekvämlighetszon :)
 
Under tiden var pappa och Oliver i Skåne och resten av familjen var i Göteborg, där vi alla sedan samlades innan vi åkte till Trollhättan där vi nu sover hos vänner. Idag har vi varit på en badplats bland annat och sett Bert Karlsson strosa omkring med ett leende. Imorgon åker vi till Stockholm, sover över och åker sedan HEM!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback