Heeeeeelg!

 
Efter sista jobbdagen för veckan kom man hem till Farah och blev bjuden på detta! Stackarn fastar och fick sitta och titta på när jag och Rebecka glufsade i oss hennes bakverk, men sjukt mysigt och gott i alla fall <3
Har börjat sommarjobba nu på landstinget och jag jobbar bara 75% så jag är ledig på fredagar och det äger!! Så egentligen jobbar jag bara 4 av 7 dagar, det är ju ingenting!
Imorgon blir det stranden med några kompisar, känns bra att äntligen få utnyttja detta perfekta vädret! Jobbar bara inne hela dagarna och längtar ut..
Vårt besök från Skåne som bott här i en vecka åkte just till tåget, vad tomt och tyst det kommer vara! Bara 7 pers kvar i huset heuheu. Kaoz på heltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback