Pepparkaka

 
 
aw yhes julen är räddad
 

Vår biologi idag var att odla den trevliga bakterien E.coli, som alltså finns i tjocktarmen och är farlig om man råkar äta den. Jag har blivit lite traumatiserad av min mamma som har bakterieskräck, så jag var nervös och spritade händerna hela tiden, tillslut tyckte min lärare att jag slösade och tog handspriten xd Vi hedde bakterierna i petrisskålar och märkte dem, vår bakteriekoloni fick heta Carl Fredrik Snoilsky.
Efter det hade vi matte för sista gången innan provet. Det var officiellt min sista sista lektion i matte! Hoppas jag inte behöver gå den en tredje gång heuheu.

Kommentarer
Postat av: mee

Hahahahahhaaa snoilsky XD det ska man döpa sin son till inte en bakteriekoloni !!

2013-12-07 @ 13:49:13
URL: http://nittifemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback