Julotta

Vaknade klockan 5 imorse för att åka på julottan i Backenkyrkan. Det har alltid varit tradition på juldagen men förra året valde jag att inte följa med och förrförra året gjorde tog jag typ också sovmorgon istället. Men i år var det jag, Oliver, våra föräldrar och fyra amerikanska missionärer som gick tillsammans och det kändes typ som när man var liten, bara mormor som smugglar fram godis åt en som fattades! Det var mysigt, och sen åkte vi hem och åt risgrynsgröt och satt och snackade om lite allt möjligt, kämpandes för att hålla ögonlocken öppna ;D
Och sen ville de kolla på Trassel, så då gjorde vi det hahaha! Det är alltså fyra killar ~18/19 år, och deras filmval av alla våra filmer är Trassel... Haha <3
 
Sen fick de varsin julklapp av mina föräldrar, för i USA är det på juldagen man firar och öppnar julklappar :) De fick godis och varsin julstjärna, de blev typ överlyckliga ba "en sånhär har jag velat ha!!", vet inte om de försökte vara extra artiga eller om de verkligen har gått omkring och längtat efter julstjärnor hahaha!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Jag har en fototävling igång, där man kan vinna ett hemligt paket. Delta gärna :) http://blogofphoto.webblogg.se/2013/december/lucka-24-fototavling.html#comment

2013-12-25 @ 17:14:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback