23 december

Köpte sista julklapparna idag.. Lagomt i tid! Vi har även städat huset, hamsterburen och köpt och satt upp mer julpynt. Jag har panikslaget skickat in en massa hemexaminationer samtidigt i helgen, och har en kvar, och det känns nästan overkligt. Från att ha haft tusen saker att göra hela tiden och nästan bli förlamad av pressen jag satt på mig själv att få så många A som möjligt i år till att plötsligt inte ha något alls i princip. Det har resulterat i att jag sitter halvapatisk framför datorn timmar i sträck utan att egentligen göra något.
Jag är otroligt utmattad. Förlåt, jag vet att det märks av mina kompisar. Jag pratar inte så mycket och undviker folk, jag är så less så minsta småsak känns som hela världen. Allt gick så bra för några veckor sen, men just nu känns det som att jag gick ett steg fram bara för att gå två steg bak. Efter lovet är det ett nytt år, det blir bättre igen.
 
Hoppas alla får en underbar julafton!
 
Mina persienner har ßwag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback