Sol!

Känns som en somrig dag, åt melon till frukost och satt sedan i solen och pluggade. Tog sedan ut min kudde på balkongen och låg och halvsov i den stekande solen, fett skönt!
I förrgår kväll var vi hembjudna till en jättetrevlig familj tillsammans med några andra vi lärt känna här i Sta Felicidade, och det bjöds på en massa pizza, först vanlig med skinka och sedan efterrättspizzor med banan och choklad. Har märkt att banan är väldigt typiskt här! När alla fick veta att jag fyllde år blev det dessutom en massa sång på portugisiska xD
Så blev det en sen kväll och nu är jag tyvärr lite halvsjuk och äter melonhalstabletter.. Bild bara för att visa dagens underbara väder:

Också fick jag med de gråa molnen, fail

Kommentarer
Postat av: vanja

jo men visst! thor filmen är awesome ;)

Gud vad kul att bo i brasilien!

2012-05-24 @ 07:25:32
URL: http://vanjas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback