Restaurang

Åkte till en japansk restaurang som blivit utsedd till stadens bästa. Och jag kan förstå varför, de hade väldigt många rätter för helt okej priser och jag tror att de som inte gillar sushi skulle uppskatta den här för den smakade inte lika "fiskigt" och annorlunda, då det mesta av fisken var tillagad..
Jag tyckte att det var riktigt gott, bästa sushin jag ätit tror jag!
 
Ser ni att det är jordgubbar i rullarna till vänster? :D Det är söta sushirullar med jordgubbar, goiabada (en brasiliansk sylt som görs av guava) och philadelphiaost tror jag. Snacka om Japan möter Brasilien hahah :) De var verkligen sjukt goda!
Det var verkligen mysigt men det var så mörkt så det var jättesvårt att fota..
Sjukt dålig bild här då, tog den från bilen men det är i alla fall utsidan på restaurangen :)

Kommentarer
Postat av: josefinclara

ny design, tycks? http://josefinclara.blogg.se/2012/july/as-you-see.html

2012-07-18 @ 20:26:25
URL: http://josefinclara.blogg.se
Postat av: julia

mysigt ställe! btw jättefin blogg :)

2012-07-19 @ 10:53:46
URL: http://justjuliasager.blogg.se
Postat av: Matilda - VINN VALFRITT IPHONESKAL

Hej! Har en tävling på bloggen där du kan vinna ett valfritt iphoneskal för max 500 kr! Har du ingen iphone kan du ge det till en kompis eller en släkting.

Vill du får större chans att vinna skriv: invitedbym i slutet av kommentaren. ALLA FÅR EN LÄNK SOM ÄR MED

Tävlingen avslutas när 15 personer deltagit och det är ungefär 7 pers kvar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback