Nu har jag skaffat barn

Nu är det så att jag köpte en massa färsk mango igår, och imorse tärnade jag den och fryste in för att göra smoothies!<3 Men då jag sökte på youtube efter det mest praktiska sättet att skära mango (oh yes, youtube is my teacher in everything), så lärde jag mig att om man öppnar och bänder upp kärnan i mitten så ligger det en böna därinne som är fröet.
Jag gjorde det på den första mangon, och sure, det var en stor böna där som tom hade slagit rot! Benjamin kom och sa att den var ful, men jag tyckte att den var jättefin och söt så jag hedde den i vatten och ska se om det blir ett träd8D Bara för att jag var igång var jag tvungen att ta en avocadokärna också, men den kommer nog ta mycket längre tid innan den börjar växa.
Naw min nya bebis<3

Kommentarer
Postat av: Karo

Anmäl dig gärna till min fototävling! :) Temat är sommar. Läs mer här: http://karoslife.blogg.se/2011/july/fototavling-1.html

2011-07-27 @ 16:48:42
URL: http://karoslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback