En morgon med rumpor och hemmagjord glass

Heeej!<3
Kom precis hem från Helena, tog bussen in till Umeå och gick hem till mitt fina steniga hus på Grisbacka (nöff:3) haha. Grisbacka? Asså vad passande att jag bor här då! Hahaha jag är lite flummig, Helena smittar av sig:3
.
Igår/inatt tittade vi på Monty Python and the Holy Grail och skrattade åt vårat asseriösa motto vi kom på för några veckor sen när vi åkte nattåg (nattåg+jag+Helena+en massa flummiga killar=FLUM): "Läsk är läskigt för den som anser sin vikt viktig" hahahah! Ett visdomens ord det där.
.
Idag gick vi upp på morgonen och gjorde chokladglass med kladdkaka i. Sen åt vi det medan vi tittade på the Doctors. Det handlade om rumpologi, som tydligen är läran om rumpor, och en läkare som utvecklat "Miami thong lift", som går ut på att man fettsuger nånstans och stoppar in personens eget fett i dens rumpa! Sen satt de och läste upp nåt slags horoskop för folk med olika rumpformer(!?). Vi flummade lite om det, men vi var inte tillräckligt flummiga för att se sambandet mellan rumpprogrammet och den bruna smörjan vi åt.. (tur det!)
.
hemmagjord glass:D

Kommentarer
Postat av: Elina

åh hur gör man hemmagjord glass? :D:D

2011-07-14 @ 23:54:33
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: pokemaan

We are so awesome! :D

2011-07-15 @ 14:51:02
URL: http://pokemaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback