Dag 9: Foto på mig och mina vänner

Japp antar att det blir lite random bilder på mig o kompisar då..

Jag (vänster), Lovisa och Ella för typ 1½ år sen. Minns att vi såg foki den dagen :p
Älskar den här bilden, den speglar oss bra:3 Ok, det här är några av de jag har hängt med under min sista tid på Waldorf. Minna till vänster, Victor, Bella och Lovisa i förgrunden, alltid den gladaste av oss:p Fast den bilden är också asgammal.
Jag och några kompisar från södra Sverige förra sommaren :D
Javiera, Louise och jag i vintras..
Jag och Helena som åker skrana :D Och några andra kompisar i bakgrunden där tror jag:p
Jag som Alice i underlandet, med Rosie som är den onda drottningen!>:D Lärde känna henne nu i somras faktiskt:) (obs, ignorera mitt retard smile)
Bild från 8:an på mig och några klasskamrater jag kommer saaakna!
Bild från i julas, jag är längst till höger
Ungefär samma kompisar som förra bilden, fast 2 år gammal bild xD Jag är till vänster i rutigt
Ok 6 år gammal bild på mig (vänster) och några från klassen haha vi vann den utklädningen:)
Yey! Ni som inte kom med på nån bild är fortfarande mina kompisar, slarvade bara fram några bilder från facebook typ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback