Mmm musslor

Det här är så typiskt, mamma kommer hem och säger att de sålde ut ritter sport på ica för 3 kr/100 gram, och jag frågar om hon köpte mycket, så kommer hon med en påse med 5 kg xD
Igår såg jag Sherlock Holmes 2 med Helena, också har jag haft filmkväll hos Adrian med han, Emil, Martin och Rebbe. Såg bla the Shining, näst sämsta filmen jag sett efter Silent House. Hade jag inte vetat att genren var skräck så hade jag trott att det var en bisarr komedi. Eller som Emil sa: romantiskt drama xD Rebbe och Martin däremot vågade knappt titta:p
Efter den tjafsade vi lite om vilken film vi skulle se, det blev tillslut high school musical sing along version. Klockan var alltså runt halv 1 på kvällen och vi var smått höga på cola, och efter att vi hade listat ut vilka i klassen folk i filmen liknade så glömde vi filmen och började istället skratta åt Emils skånska R xD Fett skön kväll asså.
Sen tog jag och Rebbe bussen hem, mitt skolkort funkade inte och busschauffören sa att de inte gäller på lördagar, när jag började ett lamt försök att förklara att det inte är lördag förrän man vaknar nästa morgon suckade han bara och lät mig åka gratis. Åkte två hållplatser, sen var jag hemma, and thats how we roll! :)
.
Förresten igår fick vi dissekera levande blåmusslor på biologin, kind of nasty men ändå rätt kul :D
MOAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: REBBE

filmhelvetet va ju sepe läskig :(

2011-12-25 @ 00:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback