Walpurgis Night

Igår var det Valborg och jag hade bara två lektioner! Först religion = göra ingenting, sen träningslära då man gymmar och sen var de två sista lektionerna inställda! På kvällen efter middagen satt vi och kollade på Top Gear medan vi väntade på att Majbrasan skulle börja, när klockan var 8 var alla så fast i programmet så de ville inte gå haha, så det var bara jag, mamma och Adam som gick dit.
 
Sen kollade jag och mamma på Downton Abbey tills hon somnade och började snarka ahaha! Jag har bara ett enda avsnitt nu och det är ett Christmas special, de är typ 90 minuter långa, sen har jag sett alla fyra säsongerna och måste vänta på nästa! Känns typ jobbigt haha!
Kan inte fatta alla timmar jag har slösat på att se amerikansk töntig sexistisk lågkalitétsskit som How I met your mother (som visserligen var ganska rolig de första typ 4 säsongerna men sen blev asdålig), när den här serien har existerat. Asså den tar lätt allt annat jag sett! Och den har fått mig mer besatt av England. Hehehehehehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback