19 år

Jag kan inte minnas sist jag hade en riktigt glad födelsedag. Varje maj är det någonting som är extremt stressande och jobbigt för mig, och nu är jag dessutom på väg från 12 års skolliv till vuxenlivet. Fast egentligen känner jag att jag börjar vara redo för det, men det som stressar mig mest är om jag ska köpa skoldatorn eller inte..
Jag önskar att jag var född i september som alla andra, hösten är alltid den bästa årstiden då jag är jätteglad och allting händer, sen efter februari sådär kommer jag alltid mer och mer in i nån slags vårdepp.
Får dåligt samvete för att min familj gjorde en fet tårta och ville bjuda mig på restaurang och allt men jag kan bara inte äta när jag har ångest. Jag kan inte sova heller, och därför har jag somnat vid midnatt och vaknat vid 4-5 de senaste nätterna, om jag blir galen snart är det därför ;p
 
Förlåt, min födelsedag var jättebra! På biologin var det nobelpris åt den grupp som hade vunnit flest poäng totalt på alla "tipsrundor" som vi haft i början av varje lektion. Vi kom tvåa! Sen att det bara finns två grupper i vår biologiklass är en annan sak... Vi fick i alla fall chokladpengar! Som jag kanske kan äta om några dagar då inte tanken på allt ätbart får mig att må illa längre. Sen informerade jag min lärare om att jag fyller år så att de sjöng för mig och vi fick sluta 5 minuter tidigare ;D
Sen på kvällen kom Lovisa och Helena oväntat med en kladdkaka och hängde här, det var nice. Jag fick typ världens fetaste resväska av mina föräldrar, något jag velat ha jättelänge, och sen fick jag choklad av alla i familjen hahaha, har värsta förrådet nu! Just när jag lyckats göra mig av helt med mitt sockerberoende, jag är så fri och så nyttig just nu aahahaha! Men det var jättefint :)
Idag lämnar jag in min dator för en sista lagning då skärmen är lite konstig, så det blir kanske inte så mycket internet för mig förrän nästa vecka.
Här är en bild på mig for no reason:
 
 
Mitt hår, what are you doing?! Var inte jag blond bara typ förra året haha?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback