Comeback

Idag hade jag inget jobb så jag drog till Minerva, skolan där jag har tillbringat mina senaste tre år! Och jag äälskade de åren (bara 110:e gången jag säger det kanske?). Jag träffade Rebbe i lunchen och åt med henne och Walter, som också var utbytesstudent förra året. Sen var jag med på hennes svenskalektion, och efter det träffade vi Farah och tog en fika på Universum och snackade ett tag. Det var sjukt kul att vara tillbaka på skolan och träffa lite lärare och så, och att hänga med Farah och Rebbe (senast vi tre hängde tillsammans måste ha varit över ett år sedan).
Idag har jag precis en månad kvar på jobbet, på McDonald's Ersboda, jag har äälskat de senaste 3 månaderna där, det har varit bäst och det gör lite ont i mig att sluta igen men samtidigt kallar Skottland och Irland på mig. Jag är bara hyfsat rädd inför att åka dit just nu men jag har många fina vänner som uppmuntrar och inspirerar mig :)
 
Walters konstant, den enda formeln man egentligen behöver inom fysik! Gosh, jag har saknat alla våra galenskaper...
Dat look <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback