Veckan

Ja den senaste veckan på Minerva har vi haft alla hjärtans dag, eller med andra ord även komplimangdagen tydligen haha! Asså alla som gick förbi de där affischerna blev typ asglada och ba "jaa! Jag är snygg! Tack!"
Sen fick alla varsin lapp på sitt skåp, de flesta hänger fortfarande kvar. Jag fick en lapp där det stor att jag är viktig, yeeeeeey
Till global uppvärmning, vår samlärare sa att forskarna har kommit fram till att någon sådan inte sker med tanke på att temperaturen inte alls har höjts de senaste årtiondena?! Och vår geografilärare lär oss att vi håller på att döda alla djur och oss själva med den här växthuseffekten.
"Isbjörnar dör".. Ni ska bara veta, geografi är typ en av de mest oseriösa kurser man kan ta haha! Baserat på eleverna som går det, inte läraren. Tuva är djupt seriös. Till skillnad från vår jätte.. proffsiga religionslärare.
 
 
Första lektionen idag var religion, läraren kom in och någon ba "kan vi inte se hockey istället" och han ba "ja om någon har dator och viasat så är jag lätt på". Så såg vi Sverige-Slovenien hela lektionen bara sådär. Vår religionslärare är typ sämst, förlåt. Jag frågade vad som var skillnaden mellan katolicism och protestantism, och han visste typ inte, han bara sa något skumt och fortsatte. Och så sa han att judendom och kristendom uppmuntrar till våld eller nåt sånt. Jamen hej lilla svenne, spräck din bubbla. Också säger han typ ett ord i minuten, det är så tyst och segt på hans lektioner så det finns inte! Nu var det färdigklagat.
 
Jag har gjort ett träningsschema nu på träningsläran som jag måste följa de kommande månaderna. Där ingår total training, bodypump och yoga. Så nu är det inte längre fråga om man orkar eller inte, utan nu är min träning ett skolarbete som måste göras. Känner mig extremt trött efter dagens total training pass, såndär tränings-huvudvärk som man får på kvällen efter att man har jobbat hårt. Jag kommer sova djuuupt i natt.
 
Mamma är förstås lycklig nu eftersom hennes landsmän har besegrat ryssarna i ishockey hahahah! Ryssland är inte glada åt förlusten:
 
– Finnarna har tillgång till doping till skillnad från oss. Därför bör man, inför varje match, låta vårt lag se en film om hur finska krypskyttar dödar sovjetiska soldater, säger [Vladimir Zjirinovski] enligt Sovsport.ru.
 
Stackars er Ryssland, ni har förtryckt och mördat finnarna & co under krigen och nu får ni inte ens besegra dem i OS :(

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hey!
Var gärna med och tävla på min blogg om en Mix&GO mixer från C3, då man mixar direkt i en shaker!!
KRAM

2014-02-20 @ 14:48:01
URL: http://lakeyours.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback