Sommarplaner

Då var det ju typ sommar! :D Jag saknar vintern på något sätt, alltså det är typ den mysigaste årstiden ever och det här har varit en av de bästa vintrarna i mitt liv. Det är helt galet att det bara är någon månad kvar i skolan, jag försöker liksom förneka det så att jag inte behöver få panik.
Men sommarplanerna har redan börjat formas! I slutet av juli ska jag till Finland med mina vänner och direkt därefter ska min familj åka till ett av mina favoritländer bestämdes det idag tydligen!!!! Blir såååå nice, jag dör redan av taggning hahahaha! Åh <3
 
Mammas instabilder från förra sommaren, första midsommarfirandet på flera år för oss. I år kommer vi också att vara hemma i Sverige på midsommar, jag ska lätt övertala mina föräldrar att ta en tur till Dalarna igen :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebbe

du får allt ta å va hemma när jag kommer hem :(
vet dock inte när det är, men skulle tippa på andra halvan av juli :)

2014-04-26 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback