Don't You Worry

Fett udda påsklov, jag är van vid att vi alltid rör på oss liksom. Förra året var vi i Ungern på sportklovet och Norge på påsklovet, i år blev det bara Stockholm på sportlovet och hemma hela påsken. När var jag ens utomlands sist? Typ i somras, och det var också Norge.. Alltså det var så nära att vi skulle få åka på en till språkresa till Tyskland, rektorn hade godkänt och allt, men sen började några tvåor klaga på att det skulle bli orättvist. Alltså min skola betalar för att franska steg 5 ska få åka till Frankrike igen (de gjorde också en resa i tvåan) istället för att tvåorna ska få åka dit för de måste vänta till trean nu istället. Och det gick bra, men när vi som går tyska skulle få göra det så blev det för orättvist eftersom de som läser tyska i tvåan också ska åka/har åkt till Tyskland i år. Förstår ni logiken? Nope, inte jag heller.. Men det var fett synd.
Fyra lediga dagar kvar, dags att ta vara på dem! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebbe

vafan e de för jefla piss?! då hade ni ju kunna hälsa på mig, fuck fitt tvåorna!!!!! ;o

2014-04-19 @ 15:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback