The Fox

Sjukt bra fredag! Åkte till IKSU och gymmade själv vid 11, åt sedan lasagne till lunch med Farah, sedan hade vi indoor walking på träningsläran, då tränar man i en timme med crosstrainer och det var ganska lagomt intensivt! Jag tränar typ aldrig kondition nu för tiden då jag aldrig har tid för zumba och sånt som jag körde förut, utan det blir bara styrka, så även fast jag har hyfsat starka ben blir jag helt trött av att gå upp för skolans trappa :p
Efter träningsläran var det geografi, vi skulle i grupper bestämma var nästa OS ska vara och sen fick vi sluta. Så min grupp tog Denver i Colorado och argumenterade varför, sen fick man åka hem 40 minuter tidigt :D
 
Väl hemma satt jag helt lugnt vid datorn och åt mango då någon började kasta småsten på mitt fönster... Det var Lovisa som kom och ville köpa pizza. Jag var inte särskilt sugen på pizza så hon fick äta en själv medan vi tittade på fina videos :) En av dem är denna, mycket trevlig musik:
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebbe

ahhaha, bäst låt!!! <3

2013-09-14 @ 11:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback