Schwäg

Alltså bästa dagen!!!
På morgonen såg jag och Fredrik att vi hade fått tyska på schemat, fast bara en gång i veckan och dessutom efter skoltid.. Så vi gick och pratade med herr Meuser som är vår tyskalärare, och han berättade att vi är fem elever på kursen, och att vi ska hitta någon bättre tid där vi kan ha lektion, och det bästa, det är en 100 poäng kurs, men vi behöver bara ha en lektion i veckan!! Fattar ni vad chill? Så nu kan jag hoppa av engelskan om jag vill! :D
Så, hade bara två lektioner idag och slutade 13.25, mina tisdagar har alltid varit underbara och mina onsdagar har alltid varit de hemskaste, i år är inget undantag.. Men jag gymmade efter skolan, och sen när jag skulle åka hem kom jag på att jag hade lite choklad i väskan som jag hade fått av Fredrik för att han köpte det men kom på att han inte var sugen på choklad.. Så då blev jag typ sådär överdrivet glad, allt stämde typ in i mitt liv den sekunden <3
 
Skypeade med Rebbe igår, det var andra gången sen hon drog. Hon bor ett par timmar från Holland och ska plugga holländska på ekonomiskola. Schwääg.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebbe

über schwäg!

2013-09-08 @ 14:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback