Min dag i snaps

Nu är verkligen det värsta av veckan över, jag har i princip helg nu ju :D Är dock jättetrött och börjar känna den första vintersnuvan eventuellt är på g, så jag åkte faktiskt hem under lunchen idag. Skulle eventuellt ha följt med några kompisar till Stockholm den här helgen, är faktiskt glad över beslutet att stanna hemma. Ska njuta. Och träffa någon som jag inte sett på riktigt länge!
 
1. "Slapp" en lektion då alla biologi 2-elever skulle till universitetet på föreläsning om bakterier istället 2. Kom hem till synen av två stolar som stod såhär mitt i köket. Vad ska man göra liksom 3. Kallaste dagen hittills. Can't deal with it. 4. Boken jag väntat på! Är taggad på att läsa den (hoppas jag får tid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback