Kul dag

Min sista dag som 17-åring. Vad har jag gjort med den? Spenderat en trevlig dag på mitt trevliga gymnasium fast eftermiddagen i min klass utvecklade sig till något riktigt skumt. Slutade med en sönderkrossad macbook och en rejäl publik. Det lär väl inte förbättra N11b:s tydligen inte så fina rykte. Och rykten sprider sig sjukt snabbt märkte jag idag.
På vägen hem bevittnade jag hur en bil gasade ut framför bussen från en infart, tvärbromsade och backade snabbt igen (bussen bromsade också men hade hög fart), och gissa om bilen backade in i en cyklist istället. En stackars tant som på centimetrarna lyckades väja undan från att bli omkullkörd. Några killar på bussen kände igen föraren i bilen och ringde honom och mobbade honom. Ja, en helt vanlig eftermiddag helt enkelt :p Jag känner mig iaf inte som världens sämsta bilförare längre för att jag körde ner i ett lerdike och pajade bilen, jag har åtminstone inte varit nära att döda någon...
För att tala om trevligare saker: imorgon ska det vara 22 grader i skuggan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback