18 år

Är 18 år nu yeaah. Alla frågar hur det känns, det känns ungefär likadant som igår ;)
På morgonen hade vi lektion på universitetet, och det visade sig att Farah och Rebecka hade fixat läsk och en daimtårta att äta! Så vi tog en smakbit innan kemin och sen åt vi resten efter lunchen. Vi var så mätta att vi inte kunde gå sen ;) Sedan fick jag typ ett slags bröd med oregano av Nour. Sen åkte jag och Rebbe hem till mig och gjorde chokladmousse. Sen kom mamma med en toscakaka som var till mig från Hagabagarn. Sen fick jag oväntat kort besök och en lilja. Och sen har jag fått lite gratulationer från Sverige, Norge, Brasilien, Tyskland och USA under dagen. Och Irland när jag tänker efter.. Kjempenice!
 
Efter att vi gjort en helt perfekt chokladmousse såg vi Johnny English Reborn, femtioelfte gången för mig men jag kan aldrig tröttna på den <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback