Oslo

Efter att vi hade firat midsommar på Sollerön utanför Mora så sov vi i två nätter i Sälen och chillade mest eftersom det regnade ute. Sedan, alltså igår, åkte vi till Oslo och här är vi nu! Vi lånar en lägenhet från en familj som är bortresta.
Igår åkte vi till Frognerparken där det finns en massa skumma människostatyer som gör olika saker. Jag kände igen mig eftersom jag har sett bilder från parken när jag var liten en bok om Norge som vi har hemma. Det är visst en stor sevärdhet i Norge.
 
 
Alltså den här statyn! Jag känner igen den från någon av våra skolböcker vi haft i år tror jag, men kan inte komma på vilken och vad den gjorde där haha!

Kommentarer
Postat av: rebbe!

DET ÄR JU DEN "DANSANDE" SNUBBEN FRÅN 9GAG!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2013-06-25 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback