Årets julklappar typ..

Haft typ chillaste jullovet nånsin men det känns inte som att det har varit två veckor, snarare typ fyra veckor.. Jag längtar typ till att börja skolan igen! Att släktingarna var här och vi hittade på grejer med dem, har haft filmkväll typ varje dag, varav en med ett par vänner från skolan och en med några från förra skolan, firat nyår, tränat flera gånger asså det känns bara inte som att allt har hänt under så kort tid. Har varit två goa veckor i alla fall :)
Lovisa påminde mig om att jag skulle visa mina julklappar, jag antog att ingen läser min blogg längre så jag trodde att jag kunde komma undan hehe.. Här är de:
 
Slå den här presenten! Skulle inte tro det ;)
 
Nya myströjan kan jag garantera!
 
Ja pengar och presentkort och sånt..
Gjorde åt halva beloppet på biokortet direkt då jag såg sista Twilight filmen med Malin och Liv :)
 
Också ett Totoro-gosedjur...
Sen fick jag lite chokladaskar (standard) fast det orkar jag inte lägga ut bilder på

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lakkupippu. Nuff said.

2013-01-07 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback