Vi har förstört de stackars fransmännen

Asså igår! <3
Vi var ett helt gäng, fem svenskar och tre fransmän hemma hos Johan, satt och trängdes i soffan och var asrädda då vi såg Insidious. Just efter en av de allra läskigaste scenerna stängdes filmen plötsligt av. Den spelades trådlöst från Rebbes mac till TV:n, och connectionen hade typ brutits men Johan fick igång den igen. Efter några minuter blev det bara svart och tyst igen, och vi undrade vad det var för fel. Plötsligt hördes ett sånthär badum dum tssschh från högtalarna, och sedan kom något slags trumsolo, fortfarande svart skärm.. Alla satt där och undrade vad som hände, Rebbe ba: asså jag har inget sånthär på min dator! Hahahaha stämningen var underbar. Det visade sig att det var Johans systers iPad som orsakade det från övervåningen. Det är typ underbart att sånthär händer när man ser de läskigaste filmerna.
 
Har hållt på med en tidning de senaste månaderna på median, det är riktigt kul men frågan är om vi kommer att hinna klart tills deadline som är måndag morgon!! För vi är inte klara än! Spääännande, här är ser ni lite av en artikel jag skrev till tidningen, just om franskautbytet (fransmännen kom ju hit igår kväll). Det är alltså en skoltidning vi gör i min grupp :D
 
 
Jag förmodar att alla här kollar på melodifestivalen!!??? Lika underbart som varje år, grejen är att Sean Banans låt var ju en av de MINST pinsamma bidragen ikväll. Skön snubbe, alltså han gör programmet så mycket mer underhållande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback