Julklappar

 
Några julklappar jag fick i år, en massa choklad är standard ;) Fick även SF-presentkort, en bok, en inrednings-tidning på norska (haha för att jag fastnade i den när jag julhandlade med mamma, så då köpte hon den till mig sen när jag inte var med), ett par hörlurar (!!!) som mamma säger har jättebra ljud, men jag har inte öppnat dem för att vi ska först åka och kolla ifall jag hellre skulle vilja byta till några andra.
Ett nagellack från Lumene, och Yves Rocher-produkter som jag fick av farmor. Den lila flaskan är makeup remover, och de andra två är tvål och handkräm som luktar exakt som apelsinchoklad, det är fett coolt! Har bara provat handkrämen än så länge, och den var tusen gånger bättre än nån annan jag testat, händerna var lena som moln hela dagen!
 
 
Okej, min familj köpte en julklapp till sig själva. En ny TV! Fram tills nu har vi haft vår "finaste" TV på nedervåningen, i samma rum som mamma och pappa sover i så när jag har kompisar på sena filmkvällar måste vi hålla till på övervåningen (här uppe finns även fler soffplatser osv), men förut hade vi en gammal tjock-TV här. Nu är den utbytt mot en 47 tums 3D-TV, så det är kul! Jag älskar stora, platta TV:ar, de är så vackra. Svarta och glänsande <3
Hahaha, så fort vi listade ut hur man surfar och youtubear på TV:n var jag fast besluten att "Jerry talar spanska" skulle vara invigningsklippet, om ni inte har sett det så kolla upp det, det är typ de bästa 20 sekunderna på YouTube!

Kommentarer
Postat av: Rebbe

alltså, så jefla underbart med Jerry som invigningsklipp!! :D

2013-12-28 @ 17:44:02
Postat av: Skvallerbruden

Swedishgossips är den nya skvallersidan för dig som älskar att läsa om olika bloggare och deras liv. Här samlar jag det mesta och lite till.
http://www.nattstad.se/swedishgossips

2013-12-29 @ 17:34:22
URL: http://www.nattstad.se/swedishgossips

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback