Första skolveckan

Redan en vecka sen jag och mamma spenderade vår sista dag i Spanien och på ett spahotell där, bilderna från den dagen kommer inom kort :)
Jag har haft min första skolvecka. Hur har den sett ut då? Måndag - klassinfo, tisdag och onsdag - hemma i vad som känns som en lite mildare version av lunginflammationen jag hade förra vintern, idag - fortfarande sjuk, men kom till skolan 9 för att göra om mitt schema och prata om gymnasiearbete, äta lunch också en photoshop och illustrator kurs för oss treor. Två och en halv timmar lång, inget att leka med! Och jag ritade en guldfisk och gjorde ett kollage där bland annat min tyskalärare ingick, men plötsligt dog mitt photoshop och stängdes ner, så allt jag gjort försvann! Min fisk :(
 
Hah, men jag är fett glad för jag börjar 13.30 imorgon, ska chilla hela förmiddagen. Mina öron är igentäppta och tinnitusen är därför ovanligt hög, ögonen rinner och ena ögonlocket rycker dessutom våldsamt sen två veckor tillbaka (VAD GÖR MAN!??), lungorna är fyllda med vatten (känns det som), halsen är snustorr och näsan täppt. Ifall ni ville veta hur jag känner just nu ;D
Ja.. sista skolåret. Sen är det roliga i livet över ;)
 
Här är en trevlig video, påminner mig om när jag och Rebbe brukade sitta mellan (=på) lektionerna och sjunga "jättefint" istället för att plugga, tider det <3
 
Hoppa till 1:25 det är där det vackra börjar.
 
Kolla ettan här, den äger också!!

Kommentarer
Postat av: Rebbe

bästa va ändå när vi gick och satte oss i ett annat klassrum och sjöng låtar och spelade in det ;p

2013-08-25 @ 20:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback