Hur kan allt gå fel på samma dag

Jag har haft de två värsta dagarna hittills i 2013. Jag fick veta att jag fick F på ett prov, vi filmade i två timmar igår till vår film, där vi var 10 skådespelare totalt och sedan visade det sig att att kameran hade haft fel inställning och allt vi filmat under dagen var i oskärpa, vi fick panik för att vi inte har så mycket tid på oss och jag kunde inte koncentrera mig på varken ekonomigenomgången eller matteprovet (som jag antagligen inte klarade på grund av det), det gör ont i mig av stress, det är vinter fast det är mitten av april, och mitt busskort funkade inte på vägen hem för att jag hade "förbrukat" mina resor idag så jag fick gå hem (30 min) och missade träningspasset jag sett fram emot hela dagen. För att inte tala om att jag ser en massa snygga och perfekt tjejer överallt hela tiden medan jag själv är ett troll, det gör ju inte mitt liv roligare.
 
Det blir inget pluggande idag heller. Finns ingen ork till det. Jag ska bara vila och för en liten stund glömma det jag måste ta itu med igen imorgon
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

*internetkramar* Completely pointless, men du är så långt booortaaaa

2013-04-19 @ 16:41:05
Postat av: Josse

Hejsan, bad luck det där med filmningen :/ Hoppas det löste sig?
Och vännen, du ser verkligen inte ut som ett troll. Du är riktigt vacker precis som du är :)
Ingen är perfekt. Dom kan vara många saker men alla människor har brister.
Hoppas du får en underbar fortsatt dag, Kram ^^

2013-04-19 @ 18:28:43
URL: http://forgotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback