Neanderthal

Har varit i Neanderthal idag, på en till långtråkig rundvandring på museum haha! Efteråt tog vi en glass som vanligt. På kvällen skulle vi på italiensk restaurang. Jag trodde att de skulle ta någon random i närheten men nej, de körde en timme till en speciell restaurang i en anna stad, det var väldigt fint och man beställde maten och stod sedan och tittade på när de gjorde den. Gott var det också, men min pasta var så stark så mina ögon tårades, vilket gjorde att föräldrarna blev jätteoroliga att jag var ledsen, men när jag förklarade hur det var så skrattade de mycket :) Riktigt trevlig kväll var det, lärde känna mina tyskar bättre!
 


Både kort text och få bilder idag, men dagen har inte varit såå rolig faktiskt. Hela förmiddagen tillbringade jag sovandes i skolan (tror lärarna hatar mig/oss..) men imorgon blir det heldagsutflykt till Köln, vilket för med sig besök i en chokladfabrik, i domkyrkan samt shopping. Tror vi alla ser det mer eller mindre som huvudmålet med den här resan så det blir spännande!

Kommentarer
Postat av: molly

Jag gillar glassbilden!

2012-09-06 @ 17:10:52
URL: http://mollyannasvedin.blogg.se
Postat av: Ebba

superfin blogg! glassen ser riktigt god ut! kram

2012-09-18 @ 08:47:10
URL: http://Ebbafalks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback