Maybe I'll have summer sooner than i thought..

.
Bjuder på lite gamla sommarbilder. Idag har jag haft skola från 9.50 till 17.00, och det enda jag åt under skoldagen var en risifrutti. Gott i alla fall! Kanske min tandvärk är så pass över imorgon så att jag kan äta igen? :)
.
Igår efter att jag gymmat så kom jag hem och somnade nästan direkt. Hade sjukt ont i huvudet, och mitt ansikte var svullet och värkte, känner av det fortfarande. När man trycker på min kind hörs ett svagt splash ljud som om det är vattenfyllt :s Mamma tror att det är bihåleinflammation, skulle vara sjukt otur med tanke på att jag just innan jullovet hade en lång lunginflammation. Har aldrig haft inflammationer förut, och nu kommer de på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback