Bästa dagen på året!

Erkänn, vad är julafton jämfört med fettisdagen?

Alltså vår skolmat är bäst men idag var det för andra gången äcklig mat, och som tur är så råkar det ju vara fettisdag så vi kunde gå och köpa varsin stor semla till lunch istället! <3
Fick dessutom äta dem medan vi kollade på film på svenskan. Lyckan idag alltså, slutar snart och då ska jag o Rebecka till nåt café i stan och äta ännu mer semlor :D

Å.. första gången på 9 år som man inte fick semlor på skolan. Jag kan lätt säga att jag saknar Waldorf lite :) Men fler och fler av mina kompisar byter till Waldorfgymnasiet, måste hälsa på nån gång!


Kommentarer
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

sv; Jaha, då förstår jag :) Nej, fan vad kul det måste ha varit :)

2012-02-21 @ 16:06:17
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Anonym

Det är gott, men gillar inte mendelmassan :)



Var gärna med i Veckans blogg! :D

http://mallemusic.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-vecka-8.html

2012-02-21 @ 17:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback