Packar

Imorgon ska vi träffas 05.30 på flygplatsen, känns rätt drygt! Men det blir värt det, inte ofta man får åka gratis till Tyskland med sina kompisar! Enligt vädret ska det dessutom bli varmt och soligt!
 
Vi är 18 st från olika klasser som ska åka, och det är totalt fem från min klass. Vi satt idag och diskuterade vad man borde ge sin tyska värdfamilj för present, det skojades lite om surströmming och sånt, och jag slängde ur mig "kinderägg" ironiskt och Emil ba: "Ja men det är ju jättesmart, för är inte det bannat där??". Vi: "Vilket språk tror du att kinderägg är?", och Emils svar: "Är inte kinder typ barn på engelska?!".
Facepalmen vi gjorde tillsammans med vår engelskalärare, som satt och lyssnade..
 
Vi ska flyga först till Stockholm, sen Köpenhamn och slutligen Düsseldorf. Tre flyg bara för att komma till Tyskland känns sjukt överdrivet haha! Jag hoppas verkligen att jag kommer ha tillgång till wifi hos min familj, för 10 dagar utan blogg och internet skulle inte vara så kul! Nu ska jag återgå till att fixa i ordning allt :)

Kommentarer
Postat av: MOAA

ÅH HA DET GRYMT KUL!

2012-08-31 @ 17:36:36
URL: http://www.aamelasmoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback