Dag 10: Ett foto på mig för ett år sen och nu

Juni 2010:


Juli 2011:


Skillnad: Ja uppenbarligen var jag ju fjortisblond vid tillfället och även osminkad verkar det som:p Nu har jag nästan min vanliga hårfärg, längre hår, smalare ögonbryn, en leverfläck på näsan som jag inte hade förut buhu..
Sen har jag blivit mindre fjortis:p och tappat sådär 5 kg (fjortisar är feta typer) haha nämen det var för ett år sen nu jag började tröstäta och blev sockerberoende så att.. Vilket jag började få kontroll över i våras alltså.
Så men det var det:) Ska snart få träffa mina kompisar *happy*

Kommentarer
Postat av: L

Du borde inte tappa fem kilo, du borde gå upp

2011-07-29 @ 14:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback