Nu är jag lite trött.. -.-

Goshh, redan har tre dagar av lovet gått.. Och jag känner för att chilla imorgon, har som varit igång hela tiden nästan. Igår kväll åt jag och Helena bullar och kollade på ett antal Simpsonsavsnitt och lite House. Och idag har vi bakat och åkt buss till Erica där vi åt ugnspannkaka, fick lite beröm för våra cake pops och kollade på mer tv. Också har vi haft äggjakt med Victoria, Lovisa, Louise och Larisa. Godis!:]
Å vad jag älskar lov, tänker nu att jag borde lägga mig snart, sen kommer jag på att jag har sovmorgon, och då får jag bara mer lust att gå och lägga mig^^ Det är så befriande.


Å den goda ugnspannkaka vi åt som Carina hade gjort:) Man ser att jag har udda sockar på mig xp

Å vad jag fick lust att gå på bio.. Går det några bra filmer? Eller ha värsta filmkvällen eller nåt? Typ skräckmaraton, å då är det nog Minna jag ska fråga, hon är typ den enda av mina kompisar som gillar skräckisar.. Eller en hel natt med sånahär typ cartoon network klassiker, typ ed, edd & eddy, chowder, johnny bravo.. Snacka om brainwash!! Eller mtv, också en bra hjärntvättmetod. Å vad jag vill ha godis. Och ostbollar, kanske doppade i smör? Det måste jag testa! Saknar redan mina kompisar:3 Haha oj märks min trötthet?:) Typ.
Får se om jag tänker va social eller inte imorgon:) iaf...

Glad påsk!!


och god natt..
Godis!!:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback